Idag

Sov hos Jennifer inatt. Båda va så trötta att vi inte ens orkade kolla på tv hah.
Men nu snart ska jag och Jennifer röra oss mot körskolan, hon har sitt stora test om ca. 2-3 veckor! Jag önskar henne all lycka till. Sen har jag lektion kl 1 och sen efter det ska hon och jag gå ut i skogen i dom härliga höstfärgerna som snart är borta. Har snöat en hel del här uppe faktiskt. Åreskutan är nästan helt snöig, sen i helgen så la det sig ett par centimeter på marken men som dagen efter försvann pga regn.

Så nu ska vi fixa till oss litegrann och ta en varm kopp choklad innan vi begär oss bort. Kanske kommer upp en bild på Jennifer och mig senare! :)

Pusspuss Love / Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0