Planering

Hello there.
Hittills en underbart mysig förmiddag.
Idag vaknade jag vid 10, fett skönt! Drog typ direkt till Dansken där jag kollade på film, sen gick jag till Maria där jag fick 4 as najsa byxor av henne som hon tröttnat på! Hur mega najs är inte det? Plus att min platttång är trasig så jag fick en av henne för billiga pengar ;) Tack så mycket gumman!
Efter det så gick vi ut i skogen och plockade lite mossa och rönnbär till hennes krans som ska hänga på dörren men vi hann inte fixa med den innan hon var tvungen att dra till jobbet.
Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.. För ikväll blir det rajtantajtan! Först ska jag åka med Jennifer till Åre där hon ska jobba på Dippans dinnershow som idag har mode visning och artister som ska komma. Hon jobbar helt ensam i garderoben så jag ska ge henne sällskap och om det blir stressigt hoppa in och hjälpa till :) kulkul! Sen efter det blir det krogen och träffa en massa kompisar hade jag tänkt!
-
Kan lägga upp bilder på senaste inköpen! :)
-
Skor till hösten, skopunkten 349:-

-
Jeansleggings Veromoda 149:-

-
Fint va? :)

Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

skorna var as najzziga :D brallorna med!

2009-10-04 @ 16:26:11
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0