Träning

Wei, nu ska jag och Jennifer ner till gympasalen och träna! Så ikväll blev det ingen promenad med kondition ist!
Är jättetaggad nu för det va hundra år sedan jag tränade sist känns det som. Hah.
Efter träningen ska jag direkt hem och sova och sen lägga mig i sängen, blir antingen en film eller så slocknar jag direkt :P

Planer imorn:
* Skola, Akrobatik/Historia/Dans
* Åka med Jennifer och Bettan till Östersund och hämta ett tv bord som jennifer köpt
* Kolla på en lägenhet som kanske Jennifer ska ha eller Bettan ska köpa
* sen blir det plugg, måste komma igång med skolan igen! (gud så skoltrött jag är)

Så nu ska jag byta om, önska mig lycka till!

Pusspuss Love / Caroline


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SHIIIT va nice de va ikväll! tack för en super kväll med dig, som vanligt. Love you!

2009-10-05 @ 22:21:45
URL: http://thebigj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0