Biblioteket med Pebbles

Thohej :) Nu sitter jag och Pebbles i bibblan bara för att fördriva tiden med något. va alldeles nyss på hennes lektion och blev bjuden på en supergod blåbärspaj med vaniljsås!
Fett slappt hon har det på IV. Hon får kolla på film, baka, och dansa när hon vill på lektionerna. löve it.
Aja, kl kvart i 4 ska jag följa med Jennifer när hon ska på körlektion och det ska bli spännande.
Måste ju lära mig lite mer nu när jag håller på att plugga inför mitt eget körkort :)
Igår sökte Jennifer jobb på Wallmans Dippan och fick jobb direkt för att hon känner typ alla där. Blir så avis. Men hon skulle ringa till chefen idag och kolla om det fanns något till jobb till mig :)
eftersom det är 19års gräns på insökningarna så skulle hon kolla om det fanns en till plats till mig en plats med henne :)
så vi kanske ses i vinter på säsongen om ni ska på dinnershowen eller på krogen efter det ! :)
Men allt är ju såklart inte säkert än, men man kan alltid hoppas!
Imorn är jag ledig, SKÖNT! , så då ska jag fixa lite i lägenheten. måste städa, ser inte så fint ut med kläder utspritt överallt :P
Här är lite bilder på Wallmans Dippan
/ Love, Caroline.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Ettekal

Jag vill jobba med DIIIIIIIIIIIIIIG!

2009-09-11 @ 18:22:17
URL: http://thebigj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0