Godmorgon

Sitter i skolan med maria och sanna. Jag har sjukt lång rast men vi ska kolla på film på historialektionen och sen kolla på en till film på dansträningen! sjukt najs. Ikväll blir det att vara med Jennifer som vanligt. hon kommer strax och tittar förbi mig här på skolan plus att hon ska tömma sitt skåp. (onödig info?) haha :P Aja, imorn blir det att åka hem till pebbles och ha tjejmiddag med henne, hennes syrra och hennes mammas kompisar, ska bli lite intressant :O :) Jag måste inskaffa mig en kamera! Vill fota hela tiden och lägga upp fina bilder på bloggen men det får vänta :) blir bara när jag är med jennifer det tars kort. Dåligt väder, dåligt humör. Men jag får försöka blir lite bättre på att inte låta vädret påverka mig :P haha. Jobbigt! Skolmaten är bajs.. Äcklig fiskgratäng så jag köpte mig en macka och en festis. (onödig info igen?!) Jag ska nog sluta inlägget här. kommer bli så mycket blajja annars så vi hörs senare idag! Pusspuss Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: Karro

tittade förbi så tänkte bara lämna ett litet avtryck :)

2009-09-17 @ 16:58:40
URL: http://karolinabergman,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0