Godmorgon

Good morning good mornig! (sjunger) haha.
Idag vaknade jag kvart i 8 av att Sebastian (Jennifers lillebror) spelade hur högt som helst på gitarren precis utanför sovrumsdörren :P blev så sur då! Sen gick jag upp ur sängen strsax efter dom gått till skolan :P Är ju ledig idag ! WOHO. hah.
Nu har jag också börjat göra en massa olika situps på mornarna innan frukost och känner mig väldigt duktig faktiskt ;) behöver stärka mina magmuskler nu när vi hoppar trampolin nästan varje dag. annars pajjar jag ryggen! :/
Nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv medans Jennifer fixar på sitt rum, packar för resan till Umeå och sen ska hon duscha. Så vi hörs lite senare när jag är piggare! :)

Jag och Jennifer på Tossön <3

pusspuss Love / Caroline


Kommentarer
Postat av: Jennifer Ettekal

Love yyyaaa!! :)

2009-09-18 @ 12:31:05
URL: http://thebigj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0