Godmorgon

Hellu everybody.
-
How u doin? :)
Själv är det sådär, kämpar med förkylningen fortfarande så det blev ingen skola för min del idag. Skulle haft fysträning och sen akrobatik. Det tål inte min kropp just nu!
-
Snart ska jag dra iväg till körskolan där Jennifer sitter och pluggar. Tänkte joina henne litegrann faktiskt och plugga lite för min egen del.
-
I helgen är det höstmarknad! Ska bli kulkulkul :) Men då måste man självklart komma förbi dom grå och trista dagarna som dumt nog är placerade innan helgen ! :P haha.
-
Ni måste ju kommentera! Blir roligare för mig att blogga och det blir bättre inlägg och humör!
-
Anna (min syster) ska åka med pappa till Egypten om en vecka! Sjukt avundsjuk är jag. Dom ska dyka, sola, åka på utflykter och en massa härliga grajjor.
-
Nu ska jag äta frukost och sen ta mig till Jennifer så ni får ha det så bra tills nästa inlägg! (Lovar att jag ska bli bättre på att lägga in mycket mer inlägg och musik och bilder)
-
Lägger in en bild på min sjukt söta hund som jag saknar!
Frappe
-

-
Pusspuss Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: izzi

jättesöt hund :)<3 och skitfin blogg<3

2009-10-22 @ 14:06:11
URL: http://zezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0