Godnatt

Åh vad mysigt vi har haft det idag. Jag har masserat Jennifer i 2 timmar, både ansikts massage och helkropp och hon hade aldrig varit med om något så skönt och avslappnande. vi hade relaxing musik och hela dagen höll vi på med skönhetskurer på hår, naglar och hud. Det är alltid så skönt att bara slappa någon sån här dag, perfekt på en söndag speciellt! då är man helt ny inför skolveckan.
Sen gick vi till Lindas jobb och hälsade på och efter det åkte vi hem till henne en stund och bara satt och snackade i köket. Alla var så trötta men vi hade mycket att prata om :)
Sen har jag ju sökt jobb på Wallmans Dippan i åre och hoppas så otroligt mycket på att jag och Jennifer ska jobba ihop under säsongen och tjäna ihop grymt mycket pengar ;)
Så nu när jag haft en väldigt lugn helg så ser jag fram emot nästa redan nu! då ska jag vara med en massa kompisar och ha riktigt kul.
Men min hemlängtan hem till sthlm börjar växa allt mer och mer nu. Saknar allt där hemma.. Familjen, hunden, kompisar, folket över huvud taget, kunna åka in till stan där ingen känner en eller vet vem man är. Kunna vara lite osynlig för en gångs skull faktiskt. Mycket skönt ska jag säga er, speciellt att komma bort från Järpen.
Nu ska jag plugga litegrann och sen gå och lägga mig så godnatt och sov gott! Pusspuss

Love / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0