Idol

Nu har ju idol börjat som alla kanske vet!
Jag, Jennifer och Malin har idolkvällar framför tv'n varje kväll nu och hur mysigt är inte det!? :) Jennifer har varit med på tv två år i rad, en gång när hon följde med en kompis på intagningen och en gång då hon skickade in en videoansökan på internet där hon blev en på 10 av 800 sökande som fick testa på i stockholm"
Själv tycker jag att hon är grymt duktig och platsar bland finalisterna ;)
Sen har ju även mina kompisar Elvira, Maja och Kim sökt in. Sjukt kul iaf.
Här är en bild på Jennifer , fett fin är hon. Visst? :) (även om hon ser lite sur ut) ;)

Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: elvira

söt du är som nämner mig:)<3

2009-09-14 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0