Tillbaks

Hello everyone
Japp, då va man tillbaka i järpen igen. kul? NEJ.
Det var så himla underbart att vara hemma i sthlm igen. Och familjen, guud vad jag har saknat dom!
Det betydde hur mkt som helst att få vara hemma, även om det endast var under några dagar för att friskna till lite med förkylningen.
Känns som att jag bara vill flytta tillbaka dit igen för nu räcker det med Järpens skit.
Kollade in systrarnalinden.blogg.se och jag saknar dom så otroligt mycket!
Känns som att jag missar hur mkt som helst när jag bor här uppe.
Jag glider ifrån mina bästa vänner och det känns inte kul.
Nu har dom blivit hur tajta som helst medan jag bor i järpen och kan inte vara en del av deras vardag längre.
Dagarna och månaderna här uppe känns som hundra år!
Händer samma saker varje dag, festar alltid med samma folk, skolan är likadan varje dag så inte konstigt att det känns som att man lever i repris varje dag!?
Less blir man. Helt klart.
---
Berättar lite om min dag då ist för att deppa.
10.30 gick tåget från sthlm till Sundsvall
14.10 gick nästa tåg till Östersund
16.21 tog jag tåget till Järpen och fick skjuts hem av basse och hans kompis bergsmo eller vad han heter.
16.30 - 20.30 hemma i lägenheten, duschade kollade film, åt mat och började packa upp
20.30 mötte jag upp Johan och Viktor från vinterakro 2an
21.10 hemma igen och sitter framför datorn och tråkar
---
Har jag kul liv här uppe i Jämtlands iskalla by järpen? ööh, nej :P

Puss och love / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0