Nytt slut, ny början.

Tjulululuuuu!
-
Nu ska jag börja blogga igen hade jag tänkt..
undra hur länge det kommer att vara denna gång då? :O
haha. Så,. Nu har flyttat hem till sthlm nu igen och bor hos mina päron.
Saknar faktiskt åre/järpen otroligt. Trodde inte det men det har en stor plats i minnen och kärlek!
Just nu jobbar jag ganska mkt, på yasuragi hasseludden. Skönt att komma tillbaka varje år i 3 år i rad haha.
Menmen, mycket nytt folk och massor att göra!
Måste ju få ihop cash så jag kan ut och resa eller studera! :D
-
Idag ska Minna hem till mig, hon kommer faktiskt alldeles strax. Vi ska till sickla och köpa cigg, chips och mums!
Är ensam hemma hela denna vecka. känns tomt och jobbigt :P
-
Aja, Ni får ha det så bra! Bloggen har mkt att ta igen x)
-
Lägger upp en bild på mig och minna från helgen när vi va påväg till vaxholm :)
-
-
Pusspuss Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: minna

JAG SKA LÄSA DIN BLOGG, BABE! tack för idag, mysssig. PUSSSs

2010-08-04 @ 23:33:32
URL: http://minnahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0