En dag avklarad!

Så, idag har jag varit helt underbart duktig i skolan.
Jag har suttit och noterat vad lärare sagt & gjort uppgifter på lektionerna så jag tänkte fria lite genom att följa med Jennifer till stan en liten stund för hon skulle köpa mobil och lite kläder.
Jag kom väl hem för ungefär två timmar sedan med ett fynd på en jättefin ring från ur&penn för endast 35 kr!
Det var hur mycket rea som helst i stan, man blev nästan galen.
Men jag har redan kläder så jag tänker inte lägga ut pengar på sånt jag inte behöver just nu.
-
Det jag prioriterar mest är när Jennifer och jag flyttar in i lägenheten, och det är bara 2 veckor kvar! Underbart.
-
Känslor just nu:
Jag måste tänka positivt på det mesta! visst gör jag det ofta men på helt fel saker...
Lycklig men samtidigt olycklig.
Oroad.
Saknad.
Deprimerad.
-
Nu ska jag gå och prata lite med Katarina om ifall hennes ragg ska komma och hälsa på i veckan eller inte ;) hahah.
Gulligull.
-
Puss Love / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0