Skolan

Shoos brooos

Nu är jag i skolan, kom ältligen upp tidigt så jag hann äta frukost och sminka mig i lugn och ro.
Kom i tid till skolan, fett stolt. Jag började liksom 8.25!
Menmen, nu har allt fixat sig med naturkunskapen också.
Har fått uppgifter och planering om hur jag ska klara detta. haha

Duktig jag känner mig, har min väska fylld med böcker och sånt ist för kläder och smink osv vilket brukar vara det vanliga innehållet i mina väskor! haha.

Jag har håltimma till 11 så jag får väl spendera tiden här i bibblan och se ut som en liten nörd eller nåt :)
Eller förresten, ska leta upp Erika nu så jag får umgås lite med den underbara personen.

Hör av mig senare under dagen. Puss!
Love  C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0