Depp

Har inte bloggat på några dar.. Har inte riktigt vetat vad jag ska skriva, det har varit mycket i mitt huvud och just munkar jag nog en liten känslokris. Jag har lingonveckan också så det bidrar till en massa olika känslor och förvirring och inte minst värk. Har sån jävla messvärk att jag håller på o dö. Det brukar ju göra ont men den här gången är det värre ..

Aja.. Imorn börjar jag skolan igen och det ska bli intressant och kul tror jag.. Har mer kraft i att lära mig nytt nu än jag hade sist. Men lite dåligt samvete har jag över att jag inte pluggat lika mycket som jag egentligen borde ha gjort. Det blir till o storplugga nu i veckan istället och ha det som prio ett.

Nu ska jag laga mat för min mage börjar demonstrera lite.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0