Godmorgon!

Gud va hemskt det är att gå upp med tuppen.. Det va bäcksvart, kallt, blåsigt och regnigt ute. Huvvah.. Menmen, upp kom man med hjälp av lilla systern :)
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja. Trodde vi hade samling kl 8 men de va visst kl 9 ! Tur att jag inte trodde det va senare iaf.. Först är det som sagt samling, sen kör vi igång direkt med anatomi steg 2, och jag har ju förstartat lite från förra kursen som jag hoppade av :) så det ska nog gå bra.
Kl 16 slutar jag skolan och då ska jag träffa upp miss X för att jobba lite.. Sen blir det hem och plugga inför palpationsprovet som jag har på fredag!
Vi hörs sen! / pirrig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0