Aaaah.

Jag är irriterad. skyndade mig som fan för att köpa powerking innan jag skulle gå till bussen och fixa mig allt på 30 min så sen när jag står på busshållsplatsen så åker fucking bussen bara förbi?! åh, jag kände att det vore fett skönt att åka in med maria till åre och vara med chassi och dom innan vi drog till Boston. :( aja, så kan det bli, trodde att Årependels bussen stannade på min station men tydligen inte :/
Så nu sitter jag här hemma igen med skor och jacka på mig och väntar tills 7 bussen ska gå,. då får jag fan gå upp till coop för att vara säker på att bussen stannar och hämtar upp mig. jobbigt :(
Aja, det ska inte påverka mitt humör inför kvällen, klockan är ju trots allt bara barnet ju ;) moahah. :P
Snackade just med Anna (lillesyrran) och hon ska komma upp hit och bo med mig nästa helg! Fy fan va det ska bli kul. Har saknat henne som f*n,. Längtar efter det redan. Vi ska ha det såå mysigt.
Okej, bara 42 min kvar till bussen går, så jag börjar röra på mig om 30 för att gå till den andra busshållsplatsen. Då har jag lite tid ifall att den kanske är tidig. vill ju inte vänta en timma till liksom :O
(bilden är gammal men tycker den va ganska glad och härlig) :)


Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: A

shit va jag saknar dig sara.. längtar som bajsen till helgen asså! <3 får se om jag kommer på fredag eller lördag bara.. puss

2009-09-21 @ 13:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0