Förlåt

Yey, äntligen har jag tid för att upptadera min blogg.
Jag har haft fullt upp och beklagar dålig uppdatering ;)
Igår blev det ingen grillning så jag var bara hemma och kollade på film och försökte lägga mig tidigt.
Det gick men kunde inte sova, så jag låg och kollade upp i taket och tänkte på allt mellan jord och himmel.
Idag har vi haft studsmatta och DMT igen, sjukt kul :)
börjar få koll på vilterna och tekniken och känner mig faktiskt ganska duktig och stolt över mig själv!
Det jag saknar som mest på Idrottslektionerna är gymnasiken!
Helt otroligt hur man kan sakna det så mycket, kanske för att det va en del av mitt liv i 13 år tills för ett år sedan? :P
Sen efter skolan åkte jag med Jennifer när hon hade körlektion, hon är riktigt duktig nu faktiskt ;)
Ska bli kul när det är jag som sitter där och hon i baksätet! haha fan va hon kommer att vara rädd x)
nämen jag tror faktiskt att jag kan köra sisådär ganska bra (a) haha.
Aja, sen kollade vi ju såklart på IDOL!
Det va från umeå och hon kände en hel med personer. kulkul :)
Nu kom jag hem precis, ska lägga mig och sova snart. Men jag va ju tvungen att updatera mig lite!
I MISS MY GIRLS! (mina systrar menar jag då såklart)
Min storesyster har fått jobb i trysil och Anna går i skolan nu på vittra i (sickla) sthlm. Måste ju åka hem någon helg nu och hälsa på hela familjen, miss them as hell :/
Känns så skönt att vara hemma och inte bo helt ensam i en lägenhet som är stor och känns helt tom utan någon att prata med, eller kolla film med eller nåt" :/ Aja, nu ska vi inte klaga här :)
Slänger upp en bild, sen blir det att sussa kudden :) Puss och godnatt!
(Bilden är på mig och systrarna i somras när vi va på Kefalonia)

LOVE / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0