Godmorgon

(GÄSTP!) Så, godmorgon alla. :)
Inatt har inte jag kunnat som mer än en timma plus att jag knappt kunde röra ryggen när jag skulle up och äta frukost. Hemskt va det! Den hade typ låst sig på nogot konstigt sätt, blev jätterädd!
Så det va bara att ringa och sjukanmäla mig och försöka somna om vilket jag gjorde. Vaknade igen vid 12 då jag åt lite frukost och spelade på X-boxet :) fortfarande inte helt bra i ryggen men det är bättre efter en värktablett iaf.
Fett fint väder idag! Sol och lagom kallt Och jag ska snacrt gå och handla lite kaffe och mjölk och sånt som behövs.
Men först ska jag sätta mig ner och läsa klart 40 sidor (plus att dom är dubbla) om "Renässansen", fy vad tråkigt det är !
Nu ska jag tralla iväg så jag uppdaterar er senare om vad jag ska göra idag och samt lägga upp lite bilder.
(Här är en iaf, så söta så jag blir bus sugen!)

Pusspuss Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: Terese

Söt katt :)

Allt bra?

2009-09-14 @ 14:22:22
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0