Godnatt

Hey you.
-
Så, nu är jag hemma i lägenheten igen.
Jag och Maria har kollat på idol, varit på Gården och kollat lite mer på tv efter lite trams på byn :)
Vi gissade på att Erik Grönwall och Rabih Jaber skulle gå vidare tills på fredag och det visade sig vara helt rätt chansat!
Dom va faktiskt bäst, tycker inte ni det? :)
Båda har ju så grymma röster, och så har dom ju såklart charmen som når ut till tjejer!
-
Flickidolerna nr 1 och 2 har ni här ;)
-
-
-
-
Och Bagge dårå, han är så grym och är som en gullig liten teddybjörn. GOS!
-
Nu ska jag gå och lägga mig, faktiskt skola imorn!
Va hemma hela dagen idag men imorn då blir det school för min del :P haha.
Mitt schema: Akrobatik, religion, historia som sen är följt av favoritlektionen.. DANS såklart :)

Ha det så bra och godnatt.
Puss Love / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0