Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en heldag på skolan. Först hade vi studsmatta och DMT, sen historia där vi kollade på film, sen hade jag dans. Fett skön dag!
Älskar att träna och speciellt att dansa. Gör mig så happyhappy. :)
Sen är det ju så sjukt fint väder idag! 20-25 grader i solen typ! Bara det gör en på gott humör.
Finns nog ingenting negativt att säga om den här dagen tror jag :) It's all gr8 !
Så senare idag hade jag och Jennifer och kanske Edsholm dra iväg till Strandgården för att grilla och kanske t.om. bada! Vem vet? ;) Sitta där med en cider eller en go öl i handen medans man grillar. Mys!
Finns bara en person som jag tänker på hela tiden om dagarna. Mr X ;)
And "i won't let u fuck with my mind!" som dom säger i låten som jag älskar.
Lägger upp den under inlägget så ni slipper leta upp vilken det verkligen är :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite!

Pusspuss Love / Caroline



Kommentarer
Postat av: Josephine

nämen, visste inte att du hade blogg sötis :)

2009-09-16 @ 22:51:40
URL: http://noolan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0