Lön

Jag är irriterad. Min län har varit 3 veckor försenad men äntligen så kommer den imorn!
Det första jag ska göra är att köpa mig lite frukost haha, sen ska jag skriva in mig på körskolan här i järpen!
Måste ju ta körkort nu när jag är 18 och det ska bli najs. Efter att jag betalt in inskrivningen så ska jag kanske köpa hårförlängning och färga håret mörkbrunt nu när det börjar bli höst. vad tycks om det? :)
Aja, nu ska jag lägga mig ner i sängen och kolla på film. MYS! Är ledig imonr så det blir att sova ut läänge. ha det bra alla.
Pusss & love / Caroline

Kommentarer
Postat av: systeryster anna

MEN NEJ DU SKA VARA BLOOOOOONDIIIIN! <3

2009-09-10 @ 22:50:51
Postat av: mmautildah

fin blogg:9

2009-09-11 @ 09:42:10
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0