my 3rd and last blog .

Äh fan, tredje gången gillt nudå?
Har försökt hålla igång 2 bliggar hittills men ingen av dom har hållt så speciellt länge.
så nu hör vi ett nytt försök :)
så... vad ska man börja med att skriva då?
kanske att jag fick mitt internet idag! fett med skönt.
Juste ! Någon mer som är besviken över att P.S I Love You filmen inte är alls lik boken?! 
Jag älskade boken men blev irriterad hela tiden på filmen :/
kanske är den bra om man inte läst boken men,, aja .
som ni alla vet kanske, så bor jag nu i Järpen (åre) och går sista året i gymnasiet.

pallaa! haha jag orkar inte skriva så myvket. klockan är sent och jag är som sagt inte så bra på det här x)
menmen, lägger väl upp några bilder och säger sen godnatt :)
Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0