Ojojoj!

Hej Allihopa.
Förlåt för att jag inte har skrivit något på drygt en vecka! Har inte haft tiden för det plus att mitt internet har krånglat litegrann :) Menmen nu ska jag börja skriva igen, all the time! :)
.
Hittills vad som har hänt:
* Festade förra fredagen och det va ju inte så kul..
* Va med Pebbles hela helgen och hade det supermysigt
* Va sjuk från skolan
* Tisdags gjorde jag trampolinlicensen
* Torsdags åkte jag ner till sthlm för att hälsa på hemma och krya på mig så att jag blir frisk
* och fram tills nu har jag varit hemma och bara kollat film och myst med familjen.
.
Hur skönt som helst har det varit och nu ska jag troligen åka hem imorn eller på tisdag :)
Idag ska nog jag och lillesyrran ner till sickla köpcentrum och kolla lite höstkläder och prylar eftersom inget som finns här i sthlm finns i åre/järpen/östersund! haha.
Aja, nu ska jag sen äta en goood frukost med sällskap av min bebis Frappe.
(min hund som ser ut som en valp) Gud vad jag har saknat honom! Helt sjukt.
Pusspuss på er alla, hoppas ni haft det grymt när jag inte varit aktiv :P

Love / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0