EY!

Hello guys!
-
Haha så... nu va en luuugn helg avklarad.
Har inte festat eller druckit någonting, stolt!
Jag har varit med Maria, Johan och Jennifer och mr X.
Tagit det chill, kollat på film, solat och städat!
Måste ju se lite fräsch ut nu när det är kallt och ruskigt ute.. haha :P
-
Bjöd över Maria, Johan och Jennifer på middag för en stund sedan och nu gör jag mig klar,
För att jag ska följa med Jennifer på hennes jobb ett tag.
Vill göra henne lite sällskap för hon jobbar i lilla garderoben ikväll.
Och vem vet, man kanske hittar sin drömkille där? ;)
-
Men nu är då frågan (som alltid dyker upp innan man ska iväg) VAD SKA MAN HA PÅ SIG?!
Jag har alltid, asså jag menar verkligen ALLTID det problemet.
Måste byta ut min garderob när jag är lite rikare (a) :P
-
Ojuste, nu är det exakt en vecka kvar tills jag och Jennifer flyttar ihop!
Hur najs ska inte det bli?
Längtar till 1000..
-
Måste skynda mig lite :)
-

-
Pusspuss Love / Caroline

Kommentarer
Postat av: pp

Tja ba tjejen!

Träffade du drömkillen? Kul att läsa, det känns lite mer positivt nu.Spännande med flytten hoppas det går bra. Har det blitt nån skidåkning då, förutom skidlärarkursen?

PPP



2010-02-01 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0