Nya lägenheten

FETTO TISDAG

Så, nu har vi fått till det riktigt mysigt här i lägenheten och jag stormtrivs.
Speciellt när det är med Jennifer jag bor med :)

Idag har det varit FET TISDAG och snacka om att vi har tryckt i oss semlor.
det är ju acceptabelt en dag som denna , eller ? (a)
Har också druckit det första teét i mitt liv. Gott faktiskt. "vanilla" Heter sorten. MUMS.

Lägger upp lite bilder som jag nyss tog. lite mörkt i de andra rummen så det får vänta. This is my room.





Pusspuss Love / Caroline
;)
"PS. Saknar er min underbara familj. och här har du lite bilder pappa"


Kommentarer
Postat av: madelene

hej gumman va fint det er ut! va mysigt du har gjort det:) älskar dig

2010-02-17 @ 09:22:43
Postat av: A

SARAAAAAAAAAa, jag funderar på att beställa nästa biljett upp till dig. jag vill inte vara här.

resan till dig gjorde att jag saknar dig ännu mera.. jag klarar det inte! älskar dig.

2010-02-22 @ 22:09:14
URL: http://annauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0