Hemma under lunch

Hejhopp.
-
Kom just hem från Kall auto lodge där vi planerar en show som vi ska ha vecka 6.
Kvällstid varje dag hela veckan :P ska faktiskt bli hur kul som helst.
Vi ska hålla på med en massa eld, fyrverkerier, hopp med skidor och bräda,
bensinbomber och massa massa annat kul!
-
Så på grund av detta så har mitt humör faktiskt blivit bättre idag. Lite uppspelt till och med :)
Har lunchrast nu till kl 14.15 så jag passade på att åka hem och byta om o käka lite.
kanske tar en dusch också, men det får vi se.
-
Är ledig imorn så jag ska nog följa med Jennifer till jobbet och kolla läget lite.
(wallmans dippan)
Man får mycket jobb-kontakter när man vistas runt henne och på hennes jobb,
så jag ska se om det är något intressant där idag.
-
För i övrigt så har jag inte mycket mer att säga än att ni får ha en underbar dag.
För det ska nämligen jag ha :)
-
Pusspuss Love / Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0