Känslor för stunden

Nu ska jag börja blogga igen. för nu innan studenten ska jag bara vara hemma under veckodagar för att plugga och ta det lugnt, det behöver både min kropp och själ.
-
Och det där med känslor... jag vet inte ens vart jag ska börja. Allt är nog negativt just nu men det enda är att det bara är 2 veckor kvar tills jag flyttar ihop med min älsklings jennifer. WEEII!
-
Jag ska tacka de vänner som jag håller mig närmast just nu för ni betyder hur mkt som helst för mig.
Jag skulle helt klart gå under om ni inte fanns. Det gäller då också familjen.
-
Från och med imorn så ska jag gå på varje lektion denna vecka och försöka det bästa jag kan med alla dessa uppgifter osv. Även om jag kommer bli skogsgalen så är det ett måste, för jag ska klara skolan tills i vår då jag tar studenten, eller hur?! JAG MÅSTE! För sen kan jag ju bestämma själv om jag ska plugga vidare eller inte. :)
-
Nu ska jag faktiskt ta mig en alvedon så att jag kan sova och få bort min huvudvärk.
-

Puss puss, good night and lots of love / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0