Mat

Åh vad mätt jag är nu!
-
Gulliga maria har lagat kyckling och ris med go krydda åt henne, mig och hennes pojkvän  :)
Önskar att jag kunde lära mig att laga så bra mat. 
-
I typ två timmar så har vi stått och letat efter kl'der som vi ska ha på oss ikväll och man blir galen!
Måste shoppa nya kläder assååå"
-
haha, menmen, det blev lite enkel outfit ikväll, svart och vitt upptill med brett skärp och ljusa jeans nertill.
-
Vi ska nämligen till bygget idag för vi fick vipbiljetter så vi kommer in gratis och slipper det 300meters kön.
Underbart va? :)
-
Så vi ska ta det lite lugnt ikväll, kolla in bygget (har aldrig varit där förut pga det långa kön),
träffa några kompisar och dansa litegrann.
-
Nu måste vi fixa till sminket och håret för kvällen så jag har inte riktigt tid att skriva!
Jag skriver nog igen när jag kommer hem inatt eller så bler det imonr bitti helt enkelt.
-
Pusspuss ha det bäst.
Love / Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0