Skola

(försökte lägga upp detta inlägg tidigare idag men det får bli nu istället)

-----------------------------------

Hejhoopp, glömde blogga igår. förlåt för det :)
Sitter i skolan fortfarande nu för att jag har varit på skidlärarkurs..
så v9 är jag skidlärare men bara del 1.
-
Igår hade jag, maria och jennifer det jättemysigt.
Vi kollade på film och åt lite godis samt gav massage åt varandra :)
Vi såg bring it on "in it to win it", she's the man och min bästa väns tjej :)
haha det blev lite film maraton för att vi va så trötta och orkade inte göra så mkt.
-
I tisdags va ju jag och Maria på bygget, kom in där med Kimmo för han fixade vip åt oss.
Vi hade det grymt kul och så träffade man en massa vänner.
Det va så mycket folk där eftersom det är studentveckor nu, så fullt att man inte kunde gå genom dansgolven utan att man blev fastklämd eller att man svimmade pga värmen.
-
Men det va kul ändå, fick hälsa på sveriges bästa dj :)
Och förresten! På werséns förra tisdagen så träffade jag Petter.
Han va DJ där då och jag dick t.om. en kram :)
-
Kul att vara i åre på säsongen ska jag säga ;)
-
Idag ska jag inte göra så mycket, plugga lite till imorn (fick läxa för skidl. kursen)
Vi ska mötas i backen och träna på hur man ska lära ut nybörjare på skidor :P haha
Jag åker ju bräda egentligen så det blir en utmaning för min del..
Men KUL kommer det säkert att bli, resten av dom jag går kursen med är "jibbare" dvs att dom åker skidor, tävlar, hoppar, åker rail osv.. haha kuuuul. kommer bli ägd :P
-
Nu ska jag bege mig hemåt, trots att det är snöstorm :/
Vi hörs senare ikväll efter jag pluggat!
-
Pusspuss love / Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0