Bra jobbat!

Idag har jag varit duktig.
Fick resultatet på provet som jag gjorde i måndag. Där blev jag godkänd :D
Hade en kurs om HLR som avslutades med ett prov och det klarade jag också :)
Sen fick svar på om jag fick fela lägenheten med Anna jag-apr och det fick jag! Ska hem till Linda nästa vecka och kolla på lägenheten samt prata lite om hur allt ska gå till :)

Sen skickade jag också iväg ett mejl till spachefen för Yasuragi där jag frågade om en anställningsintervju för att börja jobba direkt efter jag är klar med skolan. Väntar nervöst inför svar!

Efter vi slutade skolan stannade jag kvar och gjorde en hemläxa som tar typ 100 år hah. Kanske därför den kallas sjumilatestet? :P

Nu är jag Påväg hem till lägenheten där Anna väntar. Vi ska laga lite lunch och tillbringa fm tillsammans. Kanske massera henne lite för det är jag skyldig henne..

Sen ikväll ska jag iväg på två möten.
Efter det blir det hem och sova tror jag! Om jag inte följer med på en kvällsfika med några vänner :)

Kram sålänge!

(Bild från HLR kursen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0