Godmorgon!

Idag är jag på bra humör :) ! Kom upp i tid, öppnade bra och fort. Hittills flyter allt bara på :) Jag jobbar till kl 16.00 och då ska jag åka in till ett fik i stan för att plugga lite anatomi. Har ett prov den 19e där man drar en lapp där det på latin står olika skelett, bindvävnader eller muskler som jag sedan ska känna och hitta på en annan person. Spännande!
På måndag börjar jag skolan igen, då är det intensivt plugg i 7 veckor. Efter det (förhoppningsvis) är jag klar massage terapeut !! WOHO!
Hoppas jag hittar någon jag trivs ihop med så allt inte blir så ensamt och plågsamt de 7veckorna. Håller tummarna hårt denna vecka! :)

Pusspuss hörs senare idag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0