Ledig!

Godmorgon :)
Idag är det fredag, skööönt. Jag är ledig från jobbet men har ändå mycket på schemat! Först ska jag städa lägenheten så den skiner, sen blire tvätt tid 13-15. Min nyfunna vän Kim kommer också hit med sin lilla voffe och ska hjälpa till samt vara sällskap. Efter det ska vi nog in till stan en sväng och fönstershoppa lite, kanske tom hitta ngt på rea som man kan ha på sig ikväll ! För efter de två mötena vi ska på så tänkte vi gå ut och titta på lite folk och dricka cola :) men alltför sent får det inte bli för jag jobbar kl 9 imorn..

Förra fredagen hade jag ju tenta. Som jag pluggat!! Och det visade resultat, i made it!! Skönt att ha det avklarat. Nu väntas bara ett sista prov där man ska palpera ut vissa skelett, bindvävnader samt nerver.

Från psy-fi festen kom det fram en kille som erbjöd mig ett jobb som makeupartist till en musikvideo han skulle spela in för en nykomling i RNB & hiphop världen. Va tvungen att tacka nej efter att ingen kunde hoppa in och jobba för mig på cafét :( menmen, får bli en annan gång!!

Imorn ska jag, syrran och några till ut på krogen till ett dancehall & ragga ställe och dansa av oss lite ! Ska bli grymt kul och bilder läggs upp efteråt :)

Puss och kram, nu ska jag fortsätta med städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0