School

Igår sov jag hemma, riktigt skönt faktiskt. Mysa lite med familj och hundar, massera pappa och äta go frukt! :) fick med mig matlåda också som pappa lagat. Åh vad jag saknar pappas mat!
Inte lika kul att laga endast till sig själv.. Så det blir inte så ofta riktig mat hemma!

Nu är jag i skolan och pluggar muskelanatomi. Vi klistrar fast färgglad tejp på skelett och ritar muskler på papper mm.. Bra att ha lite koll på vilka muskler man masserar och vilka dess rörelser är ! :)

Ganska lång dag idag kommer det bli.
Skola 8.30-16.30
Unga vuxna möte 17-19.30
Sen springa till ett annat möte 19.30
Sen fika med några vänner :) men det är kort dag i skolan imorn så det är inget!

Igår fikade jag som sagt med sebbe, de va ganska länge sedan vi sågs så det va underbart att catcha upp lite :)
Vi träffas lite då och då så mkt vi kan men våra scheman passar inte riktigt ihop! Memen, nästa helg är det halloween och då är det fest i sebbes castle. Will be awesome!

Nu är rasten slut så vi hörs sen. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0