Snark..

Hej, idag är jag trött. Va som sagt ute med Kim igår och drack en massa redbull och snackade blajja :) de va skoj! Men ångrade lite att jag inte drog hem tidigare.. Hoppade på bussen 00.50 och efter att det va så mkt folk på bussen, broöppning samt långsam busschaufför va jag en hel timme senare hemma i lägenheten. Det ska egentligen ta 22 min sent på kvällen... Sen va jag tvungen att gå upp kl 07.15 för att ta mig till jobbet. Efter många om och men kom jag upp ur sängen och gick till bussen. Sen när jag kom till Henriksdal va tågen försenade pga halka så jag fick vänta där i 20min i iskalla vindar och halvsovandes.
Snacka om att känna sig trött och deppig idag.
Men det är bara att kämpa på! Jobbar långpanna idag också, 09.00-01.00 så jag kommer sova gott inatt!
Kramkram, hoppas ni haft en skönare start på helgen än vad jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0