Herregud.

Hola!
Pjuuuuh, har precis tagit en paus ur mitt pluggande. Suttit i ca. 10 timmar idag och bara nött information.
Jag har två prov imorn som jag tidigare har missat och som jag bara MÅSTE klara nu. Annars vet jag inte om jag kommer klara av steg 2. 
Ont i ryggen har jag, skrivkramp i handen och ont i huvet.
Menmen! Glad är jag ändå och stolt för att jag faktiskt pluggat till det här provet. Brukar vara så trött på att plugga att jag intället skiter i det tillslut efter att ha skutit upp det till deadline. 
Lite pauser har jag tagit idag men det har varit antingen för att röka, kissa eller äta. Duktig tjej!
Så imorn kl 08.00 får ni hålla tummarna för mig. (:
 
 
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0