OY!

hehe, kunde inte hålla mig med att lägga upp ett till inlägg,.
I början av sommaren slutade jag dricka. Det blev lite för mycket, för ofta och kunde inte riktigt veta vart gränsen gick eller kontrollera mig själv.
Har alltså varit nykter nu i 3,5 månader och det har gjort sån skillnad!
Jag är inte lika trött, kommer ihåg mer, kan koncentrera mig bättre och stösta skillnaden är.. min vikt!
Jag har gått ner 6kg under denna tid. Från 65kg till 59kg.
Det är helt galet för jag har inte tränat så mkt.
Det är nu man märker hur äckligt mycket kalorier alkohol innehåller, samt hur svullen man blir. Att man går upp syns ju inte förns man inser en stor skillnad och då är det svårt att gå ner igen.. 
Jag kom igång lite mer med dansen och fick igång förbränningen men mer gjorde jag inte. Ena veckan efter den andra märkte jag skillnad. Jag blev mindre svullen, hade en piggare blick och mer ork.
Sen såklart sov man bättre och åt inte bakismat varje helg utan kunde äta lite bättre.
 
Här är före & efterbilder.
 
 före
(hittade knappt några för att jag tagit bort alla pga jag inte trivts med kroppen)
 
     
 
 
efter
 
   
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0