Uppdatering om veckan

Hej hopp.
Den senaste veckan har varit good, mycket har hänt. Både känslomässigt och praktiskt.
1. Fick jobb som danslärare men va tvungen att tacka nej till. Först var jag såklart överlycklig och kände att det va det jag ville göra, men insåg sen att jag tog på mig för mkt att göra. Jag har ju skolan som är prio 1 just nu, så hur skulle jag ha tid till att plugga om jag hela tiden skulle göra koreografier samtidigt som jag jobbade och gick på hemliga möten där jag också va tvungen att jobba med mig själv? Så tråkigt nog får den drömmen om att vara danslärare vänta lite :(
2. Jobbat som valigt i sickla dieselverkstad på cafét
3. Varit på Hemliga möten.
4. Varit på Psy-fi fest där de flesta klädde ut sig och där jag fick erbjudande som makeupartist till artister som skulle spela in en video. De ville ha en tjej som vägade sminka lite galet men ändå snyggt. (bilder på min sminkning finns längre ner i inlägget.) Dansade hela kvällen nyktert tills de va tvugna att stänga av musiken. FUN!
5. Pluggat en hel del för på fredag (28/9) har jag två prov som jag missat från steg 1 Massageterapeut.
6. Fick lön igår och mer än jag trodde jag skulle få så är överlycklig över det. Kan betala mina räkningar och utgifter utan att låna eller skjuta upp något. (skönt)
7. Börjat träna igen på House of Shapes. Dansar ragga där nu hos Joao från bounce och en annan tjej som heter Maria och är grymma. Riktig lyckokick får man!
8. Min syster Anna har i stort sett flyttat in hos mig och det är så mysigt! Skönt att inte känna sig alltför ensam plus att vi kommer varandra närmare och närmare. Trodde inte vi kunde bli mer nära men det går!
9. Igår shoppade jag ett par byxor som jag suktat efter i typ 2 månader. Märkte då också att jag gått ner 2-3 byxstorlekar och ligger nu på 26. 
10. Igår flyttade mina vänner Cissi och Carro till england. Im gonna miss them soooo bad!
11. Jag känner mig bara lycklig och glad just nu så tack alla som bidragit och som finns i mitt liv. <3
 
Bilder från festen och sminkning
 
 
 
 
Från jobbet. Mathilda till höger
 
Bästa vän Cissi som dragit till London och Caroline som flyttat till manchester
 
 
Jag -6kg
 
Dagens outfit (de nya kläderna)
 
Nu ska jag fortsätta mitt pluggande. Wish me good luck! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0