Hello again

Hej alla fina :)
Har inte känt eller hunnit med att blogga på länge. VÄLDIGT länge!
Men nu sitter jag på bussen till jobbet och tänkte kika in lite snabbt :)
Mår fortfarande dunderbra!
Första nyåret nyktert och det va så skönt. En kompis till mig blev för full redan innan tolvslaget så fick släpa hem henne vid 1, men det va lagom för jag skulle jobba dagen efter :) dessvärre tog det 4h att få hem henne så kom ute i säng förns vid 5 tiden... När detta händer är jag så glad att jag inte dricker längre och att det kunde ha varit jag. Med tanke på hur jag drack den perioden innan jag slutade.

Jag jobbar på för fullt nu på nya jobbet och det känns underbart. Så mycket bra feedback man får av kunderna och glada och nöjda efter behandlingar.
På fredag flyttar jag och Anna till en lägenhet där vi ska bo i 4mån tillsammans. Ska bli grymt! Skönt att inte behöva betala hela hyran själv när man har det lite tufft med ekonomin!

Sen ska jag och mamma på sparesa den 14e i en vecka. GRYMT! Ska chilla sönder men också passa på att träna lite och kanske ut och springa innan solen gått upp! Fett mys. Ska bli brun också, punkt slut! Är så blek just ni så man typ ser igenom mig hahaha. Nä men känns fräscht att få lite färg.

Puss och kram sålänge, hoppas det inte blir lika lång tid mellan nästa inlägg ! :)
<3
Love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0