Trött

Hola!
Påväg hem från jobbet nu. Fett trött.
Jobbat jobbat 7 dar på Yasuragi nu så jag känner mig hemma redan! Bra arbetskamrater har man också :)
Nu ska jag faktiskt hem och sova .. Gick och la mig ganska tidigt men kl 1 kom mamma och pappa hem från en liten krog efter att ha firar en kompis. Självklart vaknar jag eftersom jag är en "lätt sovare".. Men det hjälpte inte med att dom började plocka i diskmaskinen, leka med hundarna och prata högt! :P haha.. Själv smyger man in när man kommer hem sent så att ingen vaknar eller hundar skäller :P respekt manneeeen. Känner mig fett gammal när jag klagat så haha. Menmen. En siesta nu kan ju inte skada. Flyttar imorn så måste packa och tvätta lite. Happyhappy!

Hej då så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0